Krokiety z jajkiem, cebulą i pieczarkami.


Uwielbiam krokiety. Mogłabym je jeść co tydzień. Te robiłam już kiedyś, ale o nich zapomniałam. Jednak musiałam ostatnio zrobić obiad dla męża i szwagra, który jest wegetarianinem, więc przypomniałam sobie o nich. Odkryłam je przypadkiem i są na prawdę pyszne! Myślę, że są warte wkładu pracy, żeby później się nimi po delektować.
Ostatnio robiłam 9 sztuk, więc mniej więcej składniki na farsz będą na tyle sztuk.

NALEŚNIKI - według własnego przepisu. Akurat tym razem naleśniki robiła moja mama, a ja zazwyczaj robię na oko tak, żeby ciasto było ok. 

FARSZ:
5 jajek
1 cebula
250 g pieczarek

DODATKOWO:
2 jajka 
Bułka tarta do panierki

Jajka gotujemy i trzemy na tarce o grubych oczkach. Pieczarki kroimy według uznania, cebulę w kosteczkę. Podsmażamy na patelni. Przyprawiamy solą i pieprzem. Podsmażone pieczarki i cebulę łączymy z jajkiem i jeżeli są mało doprawione to dodajemy jeszcze przypraw. 
Farsz nakładamy na naleśnik i zawijamy w krokieta. Tak zawinięte naleśniki maczamy w jajku i bułce tartej i podsmażamy na patelni z obu stron. 
My jemy z ziemniakami chociaż ostatnio zrobiłam z warzywami na patelnie i też było pyszne. 
No to do dzieła! Smacznego!





Komentarze

  1. Mamy podobne smaki. Ja robię podobnie. Tyle, ze farsz duszę
    I nie obsmazam już zawijancow:)

    Dobrego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wypróbować bo aż wstyd się przyznać nigdy nie robiłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Najprostsze dania smakują najlepiej

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglada pysznie i brzmi pysznie;) musze kiedys sprobowac ;) fajny przepisik musze spisac ;) sciskam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz