Liebster Blog Award - coś więcej o mnie.


Liebster Blog Award to zabawa w, której możemy bliżej poznać naszych ulubionych bloggerów. Zasady proste. Jeżeli zostaliśmy nominowani to odpowiadamy na 11 pytań. Następnie nominujemy 11 blogów (można i mniej), którym zadajemy 11 pytań. I tak dalej i tak dalej. NIE NOMINUJEMY BLOGA, KTÓRY NAS NOMINOWAŁ. 

Dziękuję za nominację Mama za miastem!
Oto odpowiedzi na pytania.

1. Jaka była Twoja motywacja do założenia bloga? Dlaczego to zrobiłaś?
Ile blogów już miałam to nie zliczę. Zakładam je dla samego pisania. Ten po prostu utrzymał się najdlużej. Troszkę się już do niego przywiązałam i lubię tu pisać. Przede wszystkim robię to dla siebie, ale miło, że ktoś chce tu zaglądać :)

2. Jak ma na imię Twoje dziecko/dzieci? Czym kierowaliście się przy wyborze imion.
FILIP - jakoś mi to imię wpadło podczas podróży. Zostało zaakceptowane i od razu wiedzieliśmy, że będzie Filip.

LENKA - od zawsze chciałam, żeby moja córeczka miała tak na imię. Tutaj już z lekkim trudem, ale na szczęście zostało zaakceptowane.

3. Robisz postanowienia na przyszłość czy raczej starasz się żyć chwilą?
U mnie postanowienia z reguły nie wychodzą, więc raczej żyję chwilą, spontanicznie.

4. Wieś czy miasto? Gdzie wolałabyś żyć i dlaczego?
Mieszkam w małym mieście i to mi odpowiada. Tutaj najlepiej się czuję. W dużym mieście typu Warszawa na pewno bym się nie odnalazła, a wieś to dla mnie za małe miejsce. Na wieś mogę pojechać na wakacje, ale na dłużej wiem, że nie czułabym się dobrze. 

5. Jaką kuchnię lubisz najbardziej? 
Mojej babci :D a tak serio to raczej z każdej bym coś spróbowała. No oprócz chińskiej. 

6. Wymień trzy blogi, które poleciłabyś w ciemno innym.
W perfekcyjnym domu - Blog Elwiry, który inspiruje nas do zmian w swoim życiu. Uwielbiam do niej zaglądać. Motywuje mnie do walki z moim roztrzepaniem. No i Elwira to dobra kobieta! :)

Love Life - Blog Marty, która zrobi świetny post z niczego. Uwielbiam jej styl pisania i to w jaki sposób ze zwykłego tematu zrobi post, który nas zaciekawi! Kolejna dobra kobieta !:)

Przegląd Czytelniczy - Jeżeli lubicie czytać i jesteście ciekawi opinii książki to ten blog jest właśnie dla was. Nie dość, że dobre recenzje to autorka pisze świetne książki m. in. "Stan Nie!Błogosławiony", który skradł moje serce! i o którym pisałam TUTAJ.

7. Co Twoim zdaniem ma większy wpływ na dziecko? Wychowanie, geny czy otoczenie?
Moim zdaniem wszystko po trochu. Po części dziedziczymy cechy rodziców. W dzieciństwie to my wychowujemy swoje dzieci jednak w pewnym wieku otoczenie ma na nie duży wpływ. Jednak myślę, że też od wychowania zależy to czy dziecko obierze dobrą czy złą drogę. 

8. Jaki rodzaj filmów lubisz? Masz ulubiony tytuł? 
Lubie filmy trzymające w napięciu. Nie horrory. Coś w stylu "Tranzyt", "Rezydent". Jednak do ulubionych mogę zaliczyć m.in. "Bez mojej zgody", "Everest" czy "72 godziny"

9. Lubisz zwierzęta? Jeśli tak to jakie?
Psy i króliki. Osobiście mam psa. 

10. Podaj trzy cechy, które cenisz u ludzi i krótko uzasadnij.
Lojalność - dobrych przyjaciół ostatnio ze świecą szukać.

Wytrwałość i dążenie do celu - sama mam z tym problem, a takie osoby mnie w pewnym sensie motywują.

Kreatywność - sama mam tysiąc pomysłów na minutę (gorzej z realizacją) i zawsze ktoś wpadnie na coś jeszcze innego. Można się wymieniać pomysłami. 

11. Co daje mi pisanie bloga?
Frajde. Mogę pisać, ćwiczyć pisanie. To takie moje małe miejsce w którym robię co chce, piszę co chcę i nikt mi się tu nie wtrąca. 


Moje pytania!

1. Twoje ulubione grzeszki kulinarne to?
2. Podaj 3 osoby (nie z rodziny!), które zabrałabyś ze sobą na wyprawę dookoła świata.
3, Czy Twoje macierzyństwo jest takie jakie sobie wyobrażałaś?
4. Co byś w sobie zmieniła?
5. Jak widzisz siebie za 5 lat? Co będziesz robiła?
6. Czego Ci brakuje w tej chwili?
7. 3 książki, które zapamiętasz do końca życia to ..
8. Czy lubisz swoje imię? Jeżeli nie to jakie byś chciała mieć?
9. Jesteś poukładana czy roztrzepana?
10. 3 rzeczy, których nie lubisz?
11. 3 rzeczy od, których jesteś uzależniona?

i blogi nominowane to:

Zapraszam do zabawy!


Komentarze

  1. Dzięki bardzo. W chwili wolnej odpowiem na Twoje pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że wzięłaś udział w zabawie. Chętnie zajrzę na polecane blogi no i rozejrzę się u ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aj ty ty, ja przecież nie lubię łańcuszków ;P Ale pewnie odpowiem, bo zaproszenie dostałam od tak miłej osoby ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam polecenia blogerskie. Można poznać naprawdę fajne blogi.

    OdpowiedzUsuń
  5. A dlaczego nie chcesz spróbować kuchni chińskiej?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz