3 książki, które muszę przeczytać w najbliższym czasie!


Po całym dniu sprzątania, gotowania, przebierania, zabawiania, prasowania (itp, itd) gdy już dzieci śpią marzę o .. chwili dla siebie. Zamiast położyć się spać moim codziennym wieczornym (a raczej nocnym) rytuałem jest przeczytanie chociaż kilkunastu stron książki. Pewnie jak wrócę do pracy to już w ogóle nie dam rady poczytać, więc muszę korzystać póki się da. Na mojej liście pozycji do przeczytania jest bardzo dużo. Zamiast się skracać to się wydłuża, ale jest kilka książek, które chciałabym przeczytaj w najbliższym czasie. 


NIEPERFEKCYJNA MAMA

Każda z nas chciałaby być idealną matką, ale umówmy się - czy taka w ogóle istnieje? Grunt w tym, aby wychować i nie zwariować. Jeżeli masz wyrzuty sumienia, że nie robisz wszystkiego idealnie. Jeżeli czujesz, że nie spełniasz się w roli matki i nie robisz wszystkiego co najlepsze dla Twojego maluszka to myślę, że ta książka jest właśnie dla Ciebie! Nie martw się! Dla swojego dziecka i tak jesteś ta najlepsza. Nawet jak chodzisz w rozciągniętym dresie i z potarganymi włosami. Najlepszym dowodem na to jest uśmiech, którym Cię obdarza na swojej umorusanej buźce. 


CH...OWA PANI DOMU

Wszystko w mieszkaniu lśni, leży na swoim miejscu, każdy detal dopracowany i dopasowany idealnie. Takie jest moje mieszkanie .. w moich snach! Wiele razy próbowałam się zorganizować i być chociaż po części "Perfekcyjną Panią Domu", ale niestety to nie dla mnie i nie ma się co oszukiwać! Może przynajmniej na starość uda mi się zapanować nad moim chaosem i roztrzepaniem. Póki co trzeba się z tym żyć. Czuję, że w tej książce odnajdę cząstkę siebie i przekonam się, że przynajmniej nie warto się, aż tak przejmować. W końcu nie można być idealnym we wszystkim.


CHCIEĆ MNIEJ. Minimalizm w praktyce

Niestety w kwestii zakupów jestem zakupoholiczką. Nie jest ze mną, aż tak, źle i dotyczy to głównie książek, które kocham. Jednak czasami zdarza się, że kupie coś co potem leży i zbiera kurz. Grosz o grosza i uzbiera się ładna sumka, którą można odłożyć np. na wakacje. Powoli z tym walczę i myślę, że ta książka mi trochę pomoże i pokaże jak to zrobić. Może też będzie pomocna w zapanowaniu nad moim osobistym chaosem w głowie i życiu. W końcu mniej rzeczy = większy porządek no i mniej do ogarnięcia co dla mojej roztrzepanej głowy jest najlepsze.

Może już czytałyście te książki? Warto? a może dopiero macie zamiar przeczytać? 

Komentarze

  1. Warto czytać, choćby etykiety na szamponie ;)

    Pierwszą przeczytałam i uważam, że powinna być obowiązkowa dla wszystkich PRZYSZŁYCH matek, żeby potem nie musiały przeżywać wielkiego rozczarowania, kiedy to macierzyństwo okazuje się dalekie od obrazków z gazet czy blogów parentingowych.
    Jeśli chodzi o resztę to poczekam na twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak! Podpisuję się pod tym komentarzem!

      Usuń
  2. Nieperfekcyjną mamę czytałam. Chcieć mniej czeka w kolejce - ale najpierw adwentowe przygotowania :)Czekam na Twoje recenzje, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe książki
    Również muszę je przeczytać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe książki
    Również muszę je przeczytać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam żadnej z nich, ale się przymierzam jak skończę atlasy przyrodnicze.

    OdpowiedzUsuń
  6. W poprzedni piątek miałam jechać na spotkanie z Nieperfekcyjną Anią Dydzik, ale w ostatniej chwili nasze plany uległy zmianie. Książki jeszcze nie czytałam, czeka na mnie na stosiku "do nadrobienia" :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz