Fach, że ach!



Wraz z upływającym czasem gdy syn zaczął mówić wiedziałam, że wkrótce doczekam się tego momentu, aż zacznie mnie o wszystko wypytywać. Jeszcze nie doszliśmy do trudnych pytań, ale wiem, że już niedługo przyjdzie mi się z nimi zmierzyć! 

Doszliśmy już do momentu fascynacji różnymi rzeczami. Na tą chwilę to zawody, a konkretniej policjant i doktor. Kilka razy dziennie jestem osłuchiwana, albo zakuwana w kajdanki. Cieszy mnie to, że jest taki ciekawy świata i z chęcią się dowiaduje nowych rzeczy. Jak zaczęły się pytania "a co robi policjant?", "a kto mu pomaga?" "jak łapie złodziei?" postanowiłam poszukać czegoś co pomoże mu zrozumieć jak to wszystko wygląda. Udało mi się trafić na książkę "Fach, że ach!". 

Jest to niezwykle kolorowa, pełna obrazków książka, która z całą pewnością zaciekawi dziecko. Zobaczyć w niej możemy kto pracuje m.in. w szpitalu (który u nas na czasie, teatrze, na budowie czy na planie filmowym. Oprócz tego, że zobaczymy te miejsca "od środka" to z krótkich opisów dowiemy się co dana osoba wykonuje i do czego jest potrzebna. Dzięki temu z łatwością zaspokoimy ciekawość dziecka, a przy okazji samemu dowiedzieć się co nieco.

Jeżeli, więc Twoje dziecko pyta "kto to jest kamerzysta?", "Co robi położna?, "Kto buduje domu?", a może nie wie kto wymyśla przedstawienia?. W tej książce na znajdzie na to odpowiedź.






Komentarze

  1. Chyba poproszę Mikołaja o tę książkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba poproszę Mikołaja o tę książkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ksiazka! U nas obrazkowe sie nie sprawdzaja ale ta jest na tyle "zyciowa" ze moze by wzbudzila zainteresowanie. Pozdrawiamy z "perfekcyjnego" domu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pozycja, my właśnie jesteśmy na etapie pytań. I to ilu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy, była akurat w bibliotece, Franek uwielbia stronę o szpitalu, boi się i fascynuje jednocześnie igłami, operacjami i zabandażowanymi głowami ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz