5 ciążowych aplikacji na telefon



1. NASZA CIĄŻA - W tej aplikacji znajdziemy jedynie tydzień ciąży, przypuszczalną wagę i wielkość dziecka. Można również ustawić ją jako widżet na ekranie telefonu. 



2. MOJA CIĄŻA - Tu już opcji jest więcej. Oprócz tygodnia ciąży, wagi i wzrostu dziecka znajdziemy jeszcze opcję monitorowania ruchów dziecka. Możemy również robić zapis skurczów dzięki czemu nie musimy stać z zegarkiem w ręku i odliczać co ile je mamy. Jest tu też lista rzeczy, które potrzebne są do szpitala. Możemy zaznaczyć co mamy, a czego nie, więc o niczym nie zapomnimy. To chyba najważniejsze opcje tej aplikacji.



3. HiMommy! - W tej aplikacji nie wiem czemu tydzień ciąży jest o jeden do przodu, ale to zawsze można sobie odliczyć. Tu oprócz wagi i wzrostu dziecka znajdziemy, listę wyprawkową oraz krótką ciekawostkę dotyczącą danego dnia/tygodnia ciąży. Możemy sobie ustawić godzinę o, której mają nam przychodzić powiadomienia. 



4. MOJA CIĄŻA (2 aplikacja) - Tutaj też znajdziemy dużo ciekawych opcji. Jak widać możemy zapisywać przyrost naszej wagi dzięki czemu wiemy (może lepiej nie wiedzieć!) ile nam przybyło. Oprócz tego możemy poczytać dłuższe ciekawostki dotyczące ciąży niż w poprzedniej aplikacji. W opcji "organizer" możemy zapisywać daty wizyt u lekarza, godziny leków, które mamy brać oraz wiele innych rzeczy dzięki czemu o niczym nie zapomnimy. Listę dotyczącą wyprawki również tu znajdziemy. Po narodzinach możemy przejść do aplikacji "Moje dziecko". 


5. HAPPY BABY! - To również rozbudowana wersja. Znajdziemy tu wszystko co w poprzedniej aplikacji, chociaż nie ma tak rozbudowanego organizera. Jednak lista zakupów potrzebna dla mamy i dziecka jest, więc również możemy dowiedzieć się co się przyda. Po narodzinach również możemy przejść do aplikacji o naszym dziecku. 


Osobiście preferuję aplikację "Nasza Ciążą", oraz "HiMommy!", a wam jakie przypadły do gustu? Wolicie te bardziej rozbudowane czy mniej? 


Komentarze

  1. Ja korzystałam z aplikacji Moja ciąża (druga aplikacja na twojej liście) i byłam całkiem zadowolona. Ale też fakt, nie znałam innych. Może jeszcze kiedyś uda mi się je porównać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Dzięki. Z którejś skorzystam z pewnością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O super, na pewno skorzystam z tych aplikacji

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz