"Cicho sza" - Lisa Scottoline



Nie którzy mówią, że małe kłamstwo w dobrej wierze jest dozwolone. Zastanawiałaś się kiedyś jak kłamstwo może obrócić się przeciwko nam i stworzyć sieć nieporozumień? O tym wszystkim ma się przekonać Jack na własnej skórze, a przecież chciał dobrze ...

Jack nie ma dobrego kontaktu ze swoim nastoletnim synem. Próbując ocieplić z nim relację pewnego dnia przyjeżdża po niego do kina. Nie protestuje też wtedy gdy jego syn chce poprowadzić samochód. W końcu ma okazję aby zbliżyć się do dziecka. Jednak ta decyzja okazała się katastrofalna, ale czy aż tak straszna jak to co stało się później?

Lisa Scottoline w swojej książce ukazuje problem relacji rodziców z własnymi dziećmi. Często chcemy być fajnymi, wyluzowanymi rodzicami przez co podejmujemy czasami niewłaściwe decyzje. Właśnie to sprawiło, że bohater znalazł się w sytuacji jakiej się znalazł. Czy Jack musiał godzić się na prowadzenie samochodu przez syna? Przede wszystkim czy musiał kłamać, aby uchronić go przed konsekwencjami? A może tak na prawdę chciał chronić siebie?

Po przeczytaniu książki pojawia się pytanie "Co Ja bym zrobiła na miejscu Jacka? Skorzystałabym z okazji zjednania sobie dziecka, czy jednak kierowałabym się zdrowym rozsądkiem?"
To kolejna książka Lisy Scottoline na moim koncie i mogę stwierdzić, że jest moją drugą ulubioną autorką takiej tematyki zaraz po Jodi Picoult. Polecam wszystkim, którzy lubią książki o trudnych życiowych tematach.

Na książkę trafiłam dzięki klubowi "Kobiety to czytają" i po raz kolejny nie zawiodłam się. Mam już na końce parę ich pozycji, ale coś czuję, że poznam je wszystkie. Jeżeli szukacie ciekawej książki zajrzyjcie do niego, a będziecie zadowolone.

Komentarze

  1. ja chyba też wpiszę na listę "do przeczytania" :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz