Placki z sera twarogowego!


Trochę mnie tutaj nie było. To dlatego, że urlop się skończył, zaczęła się praca no i przedszkole doszło. Obowiązków więcej, a czasu nie przybywa. W takich chwilach potrzebuje pomysłu na szybki obiad, śniadanie czy kolację. Oto jeden z pomysłów na ekspresową kolację i na dodatek pyszną!


Placki z sera twarogowego!

Składniki:
- 2 jajka 
- 250 g jogurtu naturalnego
- 250 g twarogu
- mąki dałam pół szklani
- cukru dodałam na oko do smaku

Wykonanie najprostsze na świecie. Wszystkie składniki wrzucamy do miski i miksujemy na masę. No i smażymy, a potem zajadamy sie pysznościami.
Ja dodałam jeszcze do nich konfiturę śliwkową, którą nie dawno zrobiłam z naszych działkowych śliwek. W połączeniu z nią te placki to jak to mówią .. niebo w gębie.

Jeżeli nie masz czasu na szykowanie wymyślnej kolacji to polecam w stu procentach! :)

P.s. wybaczcie fotkę .. mistrzem aparatu nie jestem.

Komentarze

  1. Kiedyś podawałaś przepis na placuszki z kaszy manny i teraz robimy je bardzo często, czas na wypróbowanie tego przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz